mandag 16. mars 2009

Telemark Institutt for Hjerte Lunge & Blodsykdommer: Kapasitetstest



Bra: Fantastisk helhetsbilde, tall og kurver ble forklart enkelt og greit
Dårlig: Absolutt ingen
Av: Øystein B. Olsen

Henvist av min primærlege, etter et lengre sykdomsforløp med langtidssykefravær har jeg prøvd å trene meg opp igjen for å kunne komme tilbake til et normalt arbeidsliv igjen. Det var en svært grundig test jeg måtte igjennom. Resultatene var relevante og fortalte om stor nytte av min trening og ga meg håp og mot til å fortsette mitt arbeid for å bli helt restituert. Utstyret var meget moderne og så langt jeg har prøvd å finne ut blantvenner som er leger ved sykehuset i Telemark så er utstyret av det beste som finnes i Norge. Haldor Jenssen er en usedvanlig menneskelig lege. Lykke til ønsker jeg alle som måtte ønske å benytte dette resurs senteret. Jeg anbefaler det på det sterkeste.

Les flere anmeldelser av Telemark Institutt for Hjerte Lunge & Blodsykdommer her!

Ingen kommentarer: