mandag 16. mars 2009

6toyz.no: Spam shoppen



Bra: Ingenting
Dårlig: Lang leveringstid, mangelfull levering og spammere
Av: Line Nilsen

Store deler av tekstene på nettsidene er kopiert fra andre nettbutikker (spesielt tekstene på http://shop.erotikknett.no sine nettsider er mye kopiert sammenlign fks. betingelsene) 

6toyz.no har svært liten kunnskap om produktene de selger og minimalt med troverdighet om man begynne rå se bak fasaden av egenreklame.


Mine erfaringer med denne butikken er som følger:

Første gangen jeg bestilte, gikk det en uke før jeg fikk de bestilte varene, jeg sendte de en e-post hvor jeg var kritisk til deres behandling av min ordre(pakkespor vist at det var gått fire dager fra jeg bestilte til varene ble sendt)

De lovet bot & bedring og beklaget naturligvis....

Andre gangen gikk det en uke, så fikk jeg plutselig en e-post om at det desverre var oppstått en liten forsinkelse på orderen!

Det er vel unødvendig å si at det er ingen fare for at jeg kommer til å handle der igjen?


Dette er utvilsomt den sexbutikken i Norge som spammer mest, de samme innleggene legges jevnlig ut i forskjellige forum rundt i Norge og de samme "fornøyde brukerne" svarer i hverandres tråder.


Utrolig synd at en butikk er så simpel at den bruker alt av forumer for å lure kunder til å tro at de er gode, når de i virkeligheten i beste fall er en middelmådig nettbutikk drevet av en 3-4 gutter som tror at alt som trengs for å drive en nettbutikk er evnen til å kopiere andre og spamme mest mulig.

Les flere anmeldelser av 6toyz.no her!

Ingen kommentarer: