mandag 16. mars 2009

Billåven Magnus Tokvam: Elendig service, uprofesjonelt



Bra: ingen
Dårlig: Produkt er ikke som lovet, ødelagt interiør, feil setebelter,osv
Av: AxelNorm an

Skulle  bygge om en Caravelle fra kombi til  7seter . Magnus Takvam hadde en "erfaren montør" som skulle gjøre jobben.Jeg var selv med og hjelp til for at det skulle gå fortere. Montøren viste seg og være en totalt inkompetent Litauianer. Han klarte delvis å ødelegge interiøret da han tok av sideplatene som han forsåvidt brukte en evighet på iom at han aldri hadde gjort det før. Dette til tross for at Billåven hevdet de hadde bygget om 30 caraveller. Festingen av stolene gikk sin gang, men de hadde helt andre fester enn de som var brukt på bildene som Billåven annonserer med på Finn.no etc. De brukte noen selvlagte stygge festeskinner.

Etter fryktelig mange timer så ble vi nå ferdige, men da viste det seg at setebeltene var for korte. Montøren hevdet på det sterkeste at det ikke fantes noen lengre belter og vi måtte derfor lage en latterlig stygg metallekstender. I ettertid har jeg selvfølgelig funnet ut at det finnes ekstra lange belter.

Jeg har aldri i mitt liv vært så forbannet som da disse setene ble montert og jeg vil på det STERKESTE fraråde alle andre å kjøpe noen ting av Billåven Magnus Tokvam.

Les flere anmeldelser av Billåven Magnus Tokvam her!

Ingen kommentarer: