torsdag 4. september 2008

Moss Laserterapi Anne Grete Sørum: Laserterapi mot akillesproblemer.



Bra: Effektiv ,positiv ,vennlig og inkluderende.
Dårlig: Ingen
Av: Harald Lundhaug

Undertegnede har vært aktiv orienteringsløper i mange år, og har hatt mye glede av sporten. I 1999 fikk  jeg en akillesbetennelse som gradvis forverret seg.  Behandling med fysioterapi, ultralyd , akupunktur og kortisonsprøyter ble ble forsøkt, men tilstanden ble bare gradvis verre.Etter Mr-undersøkelse høsten 2005 , fkk jeg beskjed om å slutte helt å løpe.

Som siste utvei søkte jeg hjelp  hos Moss Laserterapi. Allerede etter 3 behandlinger merket jeg bedring , og etter ca.10 behandlinger kunne jeg trene regelmessig igjen.

I løpet av 2006 - 2007 fikk jeg noen etterbehandlinger pluss behandling for et par strekkskader, som også ble raskt bra.

Nå er det over et år siden siste behandling, og  i løpet av dette året har jeg både konkurrert og trent for fullt.

Jeg benytter enhver anledning til å anbefale Moss Laserterapi for orienteringsløpere med akilles- og muskelproblemer.

Les flere anmeldelser av Moss Laserterapi Anne Grete Sørum her!

Ingen kommentarer: