torsdag 18. september 2008

Kutt Frisører: Kutt Frisører



Bra: Fantastisk hår!
Dårlig: Ventetid på ledig time...
Av: Line 1

Jeg må bare si at dette er den beste frisøropplevelsen jeg har hatt! Kanskje jeg bare har vært uheldig tdligere,,, men dette var virkelig BRA!

Det startet med at fler og fler av vennene mine begynnte og klippe seg på Kutt, så til slutt måtte også jeg kapitulere og sjekke ut salongen. Jeg ringte for å bestille time, men siden jeg bare kan klippe med etter arbeidstid viste det seg at han frisøren jeg var blitt annbefalt hadde 7 ukers ventetid på ettermiddagstimer!!! .. så da måtte jeg ta til takke med en av de andre frisørene ( en koselig og kul dame)

Det som møtte meg var en lekker rar liten og kul salong med chill/lounge/og sær musikk.. et yrende liv og koselig virr i salongen. Jeg fikk jo selvfølgelig bra service, som man kan forvente i en frisørsalong. Men det beste av alt var at det virket som frisørene ikke var engstelige for å komme med konkrete og litt vågale og frekke anbefalninger som var godt argumentert og velbegrunnet, og som tok hensyn til min personlighet, mine  proposjoner og et trendy motebilde samtidig!

Jeg lot meg rive med på en ny kortere sveis med mørkere farge og striper.

En ting er at jeg så kul ut i salongen..(hvem gjør ikke det etter noen timer hos en proff) men det som er fantastisk er at jeg ser nesten like bra ut når jeg vasker og ordner håret  mitt hjemme selv! Det har jeg aldri opplevd før!

Jeg harrett og slett blitt en tilhenger av Kutt og kan anbefale denne herlige salongen videre på det varmeste!


Les flere anmeldelser av Kutt Frisører her!

Ingen kommentarer: