søndag 14. september 2008

Artsteel: Styr unna dette rottereiret



Bra: Svært få, med mindre du vil lære å bli en dårlig løgner
Dårlig: Svært mange. Prøv å kjøp derfra og opplev det selv!
Av: Morten Svensson

Egentlig er dette beskrevet godt på den nye websiden til ArtSteel som ligger på ArtSteel.no. Dette er en gjeng med skruppeløse tyver og løgnere som nå skal prøve å sko seg på andres forventniger om at man skal få det man betaler for. Dessverre er dette langt i fra tilfellet med ArtSteel, som har for vane å lure folk og bruke depositumer til alt annet enn produksjon av varer.

Disse har nå lurt svært mange folk og jeg advarer folk mot å ha noe som helst me denne bedriften å gjøre.

Les flere anmeldelser av Artsteel her!

3 kommentarer:

galvheim sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
galvheim sa...

ADVARSEL: Dette ble skrevet i forbindelse med en nå svsluttet svertekampanje på Guruguiden.no. Dette må leses i lys av dette, og vi har nå skværet opp i våres uoverenstemmelser som IKKE hadde bakgrunn i at jeg var kunde hos AtrSteel. Dessverre har internettets natur gjort det svært vanskelig å drive dette bort, så derfor vil jeg innstendig beklage dette og herved avkrefte alt som er skrevet om AS i teksten ovenfor.

Jeg håper folk vil se bort i fra denne, og hvis noen er i tror dette er skrevet av AtrSteel, så vil dere se at dette ikke lenger står på Guruguidens anmeldelser av AS.

Med hilsen, Gunnar.

PIKEYMAN sa...

Liten mening angående innlegg

Jeg har bestilt 3 ganger hos denne agenten i thailand , og har fått bra pris god kundebehanling.

Dette jeg har sett på denne siden har jeg ikke sett noe til ....

Stå på artsteel hilsen fornøyd kunde Nordstrand