mandag 1. september 2008

Donna Bacalao: Over toppen



Bra: Jeg ventet meg en god opplevelse, men dette var så mye mere. Positivtet, engasjement, form, uttrykk, melodier, prestasjoner, prestasjoner, sååå bra
Dårlig: Jeg har tent og tenk over igjen, men har ingen.
Av: Mentor

Jeg viste på forhånd at dette ble bra. Under premieren ble jeg lamslått. Dette var ikke bra, det var over toppen.  Jeg sitter nå hjemme,lukker øynene og fra hjernebarken og netthinna kommer synsintrykkene. Fra øregangene kommer melodiene, sangene, koristene. Sammen den store helheten. Jeg tror jeg har funnet meningen med livet. Orre Heite så bra dette var. Unnskyld, så bra dette er for jeg har det med meg enda .Blir vel ikke kvitt denne opplevelsen før nyttår. Det jeg vet er at jeg for all tid vil ha den med meg og at det ikke er en byrde å bære på. Samspillet mellom utendørs amfeti, teatralsk belysning, skuespillerglede og sanser har gjort meg til et mer komplett menneske i dag enn jeg var i går. Var du ikke der i år har du sjansen om et år. Grip sjanse og bli beriket selv om det koster penger å komme til Vikaneset og å komme inn på Vikaneset. Donna Bacalao er verdt hver krone. Takk til arrangørene for at de meg ga muligheten til å oppleve dette.

Les flere anmeldelser av Donna Bacalao her!

Ingen kommentarer: