mandag 3. november 2008

Travelstart.no: Virkelig uprofesjonelt og mangel på fleksibilitet



Bra: Ingen
Dårlig: Umulig å få tak i, mangel på fleksibilitet
Av: Petter Wallace



Jeg booker en hastebillett for en kollega en kveld - går inn via Kelkoo, og blir der videresendt til Travelstart som har en billig løsning og en med de rette flytider. Når jeg kommer inn til Travelstart har tidene og datoene forandret seg, og jeg må inn å justere. Når jeg så får bestillingen til godkjenning er jeg ikke oppmerksom nok, og får ikke med meg at datoene fremdeles ikke er korrekte før etter at jeg har akseptert.

Prøver da å få tak i selskapet på telefon, via internett, men det er umulig. Jeg betaler inn250 kr ekstra for å få lov til å kontakte dem manuelt, men fremdeles er det ingen til stede noe sted.

Morgenen dagen etter går jeg inn på chaten de har for kunder, og får da beskjed om å sende en epost til en urgent-adresse. Det hjelper ingenting, fremdeles ingen kontakt annet enn en automatisk svarpost. Noen timer etterpå kommer en e-post at de dessverre ikke kan refundere noe som helst, enligt flygbolagets regler.  Jeg snakket imidlertid med KLM som gledeligville ha refundert om bestillingen hadde kommet gjennom dem.

Hold dere vekke fra dette selskapet. Det er ikke verdt å spare 40 kroner når usikkerheten er så stor.

Les flere anmeldelser av Travelstart.no her!

Ingen kommentarer: