onsdag 26. november 2008

Olympen: elendig service



Dårlig: Elendig service, uhøffelige servitørerer
Av: Kristin Kongelf

Har vært noen ganger nå på Olympen for å ta noen øl.  Har imidlertid flere ganger vært misfornøyd med personalet der da de har opptredd uhøffelig og knapt nok har hatt tid til å komme med regningen. Likevel atmosfæren i lokalet har vært grei så jeg har valgt å dra tilbake. I går var jeg der derimot for siste gang. Jeg og en venninne hadde funnet oss et bord. Etter en halv times tid så kommer et av personale og ber oss sette oss lang bord da det var noen andre gjester som skulle ha det bordet vi satt ved. Bordet var imildertid ikke reservert. Undertegnde stiller seg imildertid kritisk til dette da jeg ikke ønsket å sitte ved et langbord. Servitøren beklaget og fortalte oss at det var en krise situasjon siden det var så mange mennesker der. Vi fikk selvsagt sitte på et langbord der det var plass til 4 til (altså tilsammen var det et bord til 8), og hvor resterende satt og spiste.  Når vi da tar et tilbakeblikk på vårt tidligere bord så oppdager vi at det er tre nye gjester som sitter der som tydeligvis er venner med servitøren. Må si at dette irriterte meg noe veldig. Her måtte vi plasseres på et annet bord slik at servitøren kunne tilfredstille sine egene venner. Dette er virkelig for dårlig, og det er ikke sånn jeg ønsker å ha det når jeg skal ut å kose meg. Altså neste gang velger jeg heller et sted hvor personale ikke opptrer så arrogant.

Les flere anmeldelser av Olympen her!

Ingen kommentarer: