mandag 21. juli 2008

Sol Permanent Make-Up: Permanent make-up



Bra: alle
Dårlig: ingen
Av: ELorentzen

Jeg fikk streket opp en eyeliner tidligere i fjor høst, og er veldig fornøyd med resultatet! Både fargen og tykkelse på streken er akkurat slik det skal være: det ser helt naturlig ut og markerer øynene mine. Jeg ønsker fortsatt å bruke eye-liner for en mer sminket effekt, men vil samtidig ha en markering slik at jeg også kan gå uten sminke og stå rett opp om morgenen uten at jeg ser helt blass ut. Solvårs profesjonelle håndlag og kunnskap er i øverste klasse, hun kom med råd, tok seg tid og gjorde et meget godt arbeid. Jeg har tidligere brukt en annen permanent make-up, var ikke misforsnøyd da heller, men ser at det er en forskjell. Forskjellen går i Sols Permanente Make-Up favør. Anbefales!

Les flere anmeldelser av Sol Permanent Make-Up her!

Ingen kommentarer: