tirsdag 13. mai 2008

Joe's Diner: God mat for en billig penge.



Bra: Rask betjening, konkuransedyktige priser, moderne, store porsjoner og OK utvalg av retter
Dårlig: Ofte kø, kun én kasse, kun ett toalett
Av: thanatos

Jeg var innom Nordby shoppingsenter på lørdag i pinsen, en høydag for svenskehandel. Rett ovenfor rulletrappen ligger Joe's Diner, og vi stoppet for å gi ungen og oss selv middag.

Køen gikk raskt fremover, og kona kunne varme babymat i en av microbølgeovnene som står fremme midt i lokalet.

Fremme ved kassen fikk jeg beskjed om at det var 20-25 min ventetid, og de satt opp lapp med "30 min ventetid på mat".

Jeg bestillte to kyllingburgere og to 0,4l brus, betalte 240,- SEK og fikk en nummerbrikke som piper og blinker når maten er ferdig. Meget bra dings!

Kun 10-15 min senere pep og blinket brikken og maten var ferdig! Det var den største hamburgertallerkenen jeg har sett. Ingen vits å ta med brettet for å hente to, for det var bare plass til én tallerken på brettet... Stort stykke kylling inni burgeren også, så her er det mye for pengene!

Midt i lokalet (ved microbølgeovnene) står det også salat, sennep, ketchup, krydder osv. som man kan ta etter behov.

Ingen gourmetrestaurant, men et bra sted for fast-food.

Les flere anmeldelser av Joe's Diner her!

Ingen kommentarer: