lørdag 10. mai 2008

Eleiebil.com: Eleiebil=svindel



Bra: gratis tlf nr. liten kø på tlf
Dårlig: alt annet
Av: Ola

Ble presset til å betale depositum på en bil, som i seg selv var greit nok da jeg var fornøyd med prisen og bilen.

Etter en stund fikk jeg vite at selskapet de hadde booket meg hos hadde økt prisen på under 25 år utleie og dette ca dobbla totalprisen på min leie. etter mange telefonsamtaler i 1 månedstid hvor jeg ga de muligheten til å finne tilsvarende til meg ga jeg opp, og ba om å få refundert depositumet da de ikke greide å holde avtalen som var inngått. Men det kan se ut til at jeg kan se langt etter depositumet, til tross for at det er de som bryter avtalen!


internett siden deres hevder så mye som:


-ingen kansellererings gebyrer!


det er feil, de beholder depositumet...


- lås prisen i dag med et depositum fra 295kr!


jeg har betalt 1450 i depositum og allikevel endret prisen seg plutselig til omtrent det dobbelte


-prisgaranti!


dette er også feil da jeg fikk en mye billigere avtale hos holidayautos.no / ticket.no som jeg informerte de om da de ikke greide å skaffe meg ny bil til den avtalte prisen. Selv etter dette kunne de ikke komme med noe annet en dårlige svenske salstriks.


for og oppsumere ser jeg på eleibil som et regelrett svindelforetak, hvor jeg kan vente meg en lang kamp for å få tilbake depositumet enten fra dem eller banken.


Jeg vil oppfordre alle til å holde seg så langt unna som overhode mulig!

Les flere anmeldelser av Eleiebil.com her!

Ingen kommentarer: