tirsdag 6. mai 2008

Elnor: En god hjelper i tv jungelen



Bra: Meget god service og gode priser
Dårlig: Ingen egen parkering
Av: Tor Arne Niellsen

Har lenge vært i markedet for en ny tv og fikk anbefalt fra en på jobben å stikke innom Elnor på Majorstuen. Jeg tok en tur etter jobb og hadde en del problemer med å få parkert siden Elnor ikke har noen egen parkeringsplass. Når jeg først kom meg inn i butikken forsvant alle mine problemer her var det ett meget stort utvalg innen tv og en innbydende atmostfære. Etter å ha tatt en liten kikke runde fikk jeg hjelp av en skjortekledd, litt glatt type, med navnet Andreas sin assistanse. Jeg fortalte da om mine behov og ble godt veiledet gjennom flere alternativer til vi fant den tven som passet best ut i fra disse behovene. Den beste opplevelsen var nok uansett turen innom kassen, der de skulle ha flere tusen mindre enn andre steder jeg har vært innom for samme tv. Så jeg vil helt klart kunne anbefalle Elnor som ett bra sted for kjøp av tv i denne jungelen av priser, modeller og merker.

Les flere anmeldelser av Elnor her!

Ingen kommentarer: