lørdag 22. mai 2010

The Workout: The Work Out AS



Bra: Flinke instruktører
Dårlig: Elendig kundebehandling, lite, få timer og liten plass
Av: Mette Sandal

Jeg bestemte meg for å melde meg inn her fordi det var det nærmeste treningssenteret og at det var det viktigste for meg. Det er helt greit der, men det er veldig få timer og savner spinning. De få timene som er der er også på veldig dårlige tidspunkt.

Jeg bestemte meg for å flytte hjem til vestlandet for å jobbe der i 4 mnd før jeg skal flytte utenlands å studere, i denne sammenheng skulle jeg si opp medlemskapet mitt der. Noe jeg har full rett til i følge kontrakten. Jeg fikk streng beskjed om at jeg var bundet frem til november og ikke kunne si opp abn. Jeg gikk innom for å snakke med de etter trening der jeg fikk slengt mot meg; Du kan ikke si opp medlemskapet ditt fordi du skal hjem på ferie altså!

Nå 6 uker senere har jeg fremdeles ikke fått avsluttet medlemskapet. Jeg har ikke engang ord for hvor sjokkert jeg er over oppførselen til både de ansatte og eieren av senteret. Jeg ble fortalt at hvis du betaler frem til august så var det greit, da trengte jeg ikke å legge frem noe dokumentasjon for flyttingen. Når jeg da svarte at det var jeg ikke interessert i for jeg så ingen grunn til å betale mer enn den benyttede treningsperioden og viste til kontrakten og på nytt etterlyste jeg hva slags dokumentasjon de trengte. Etter mye om og men skulle de ha dokumentasjon på arbeidsforhold. Etter 1 bekreftelsen ble avvist bestemte jeg meg for å gå ned å prate med dem og ta med meg den nye bekreftelsen som forresten heller ikke var god nok. Dette var for 2 dager siden. Jeg sto og diskuterte med han i 30 minutt, uten å komme frem til noe som helst. Jeg spurte han veldig mange ganger hvorfor jeg kunne slippe å vise dokumentasjon hvis jeg betalte for flere måneder jeg ikke engang var i Oslo, når han var så vanvittig streng på den dokumentasjonen jeg måtte vise fordi jeg avviste tilbudet om å betale mer, det fikk jeg aldri noe svar på.

Til slutt måtte jeg ringe til arbeidsgiveren min på nytt og hun måtte sende en i posten, det var jo omtrent rett før det måtte være med bilde av henne. Så spurte jeg om det da var greit, og fikk til svar at ja det var det så lenge han mottok den. I dag fikk jeg mail med dem om at jeg må betale for enda en mnd.

Jeg har aldri opplevd lignende, hadde jeg visst at jeg måtte omtrent ha en bekreftelse fra Kongen hadde jeg aldri meldt meg inn i dette "treningssenteret". Jeg er blitt fryktelig dårlig behandlet og jeg føler de vil ha mest mulig penger ut av meg. Som sagt, ja du kan slutte, men det kommer til å koste deg!

Les flere anmeldelser av The Workout her!

Ingen kommentarer: