mandag 26. april 2010

Netshop.no: elendig kundeservices, Lyver om leveringstiden.



Bra: INGEN
Dårlig: levering, kundeservies
Av: Mads 1

Kjøpte en bærbar i 8 April som hadde leveringstid på MAKS 5 dager. Dette sto på deres sider. Så etter halv måned har jeg ikke mottat PCen, har ringt sendt dem 5 eposter hvor 1 av dem ble besvart. Orket ikke å vente på svar på eposten ringte dem inn.


For første gang sa ene at ordren min var i orden, ingen feil med den, bare at de hadde plutselig hadde leveringsproblemer. Jeg spurte hva var årsaken til dette, og ble besvart med at de hadde ikke kjennskap til hvorfor. Etter 2 dager, ringte jeg gjenn, fikk beskjed at ordren min hadde en feil, slik at de hadde ikke lagt inn bestilling HOS LEVERANDØREN! Ble passelig irritert, og men siden han sa at han skulle ordne det opp ble jeg mer oppgitt en glad. At de har brukt halv måned på å sette inn en bestilling hos sin leverandør er f*** meg elendig. Hvor vanskelig er det å følge vanlig rutine for å legge en ordre?


Neste dag får jeg plutselig denne emailen: "Dessverre har jeg ingen nøyaktige svar å gi deg, vi har purret på vår leverandør, men har ennå ikke fått noe svar. Eneste jeg vet sikkert er at maskinen ikke ligger hos oss eller dem, så dette kan ta noe tid å få tak i."


Nok er nok, Etter halv måned uten noe konkret svar, Mens alle andre leverandører har fått bærbaren på lager, ser jeg ingen grunn til å IKKE KANSELRE HELE ORDREN. ALDRI igjenn bestiller jeg fra NETSHOP.

Les flere anmeldelser av Netshop.no her!

Ingen kommentarer: