mandag 23. november 2009

Torshov Bilrekvisita AS avd Strømmen Storsenter: Oljefilter?



Bra: Prisgaranti
Dårlig: Totalt upålitelige!
Av: Helge Grande Urhamar

Bestiller oljefilter på Onsdag og får beskjed om at jeg kan hente det på Torsdag. Kommer for å hente det på Torsdag, som lovet, men kassagutten finner det ikke. "Kom igjen på fredag så får du det" sier den lettere brydde kassagutten. Kommer igjen på lørdag kl 09.00 og får filteret. Da jeg har kommet hjem oppdager jeg at oljefilteret er bulket! Ringer butikken (17 min og 31 sekund i tlf kø ifølge timeren på tlf`en) og den samme kassagutten lover at jeg skal få filteret på mandag og at han skal bestille inn ett ekstra i tilfelle rottefelle. Kommer opp på mandag, trekker en kølapp til ett system som ikke benyttes. Får endelig kontakt med en kassagutt som kan bekrefte at de ikke har oljefilteret jeg har blitt lovet.

Leason Learned:

Dersom de ikke har saken du er ute etter, drit i å bestill det og stikk på Biltema eller Mekonomen
Dersom du finner det du skal ha; ta det ut av pakken og sjekk tilstanden til produktet

Personlig skal jeg aldri aldri bruke denne butikken til Torshov Bilrekvisita.

Les flere anmeldelser av Torshov Bilrekvisita AS avd Strømmen Storsenter her!

Ingen kommentarer: