onsdag 11. november 2009

Skøyen Legesenter V/tor Wetteland: God lege, byr seg og følger opp pasienter.



Bra: Følet meg alltid vellkommen, Medmenneskelig god lege som bryr seg.
Dårlig: Ingen...etter min erfaring etter 7 år hos Dr. Weteland.
Av: Anonym

Kom til Oslo helt fremmend i dette legekaos som er her.. da jeg flyttet hit da.

Jeg prøvde kontakte leger, men det ble vanskelig for meg da jeg er kronisk syk og trengte en lege der jeg bodde.

Rett over gaten hvor jeg bodde så jeg et legesenter som og gikk inn der...Da var jeg kommet til Skøyen Legesenter som da var i Drammensveien.

Ble tatt med respekt tatt godt imot og fikk legetime fort og har nå brukt Skøyen Legesenter i 7 år.

Dr. Tor Wetteland er en god lege og bryr seg om sine pasienter, man føler seg ikke som om man er på et samlebånd og blir jaget ut av legekontoret etter 20 minutter.. Han veileder gir råd og hjelper i vanskelige situasjoner og jeg vil takke for at et legesenter er slik..

At legen viser respekt for pasienten er en god følese man går ut med etter et legebesøk..speaielt tror man når man er kronisk syk og trenger fast oppfølging av samme lege...

Slik er Dr. Tor Wetteland med sin mange års erfaring som lege.

Les flere anmeldelser av Skøyen Legesenter V/tor Wetteland her!

Ingen kommentarer: