mandag 26. juli 2010

Flyttegutta og Pianotrans: Et svært dårlig flyttebyrå



Bra: Ingen
Dårlig: En og en halv time forsinket, uhøflige, uansvarlige, dårlig informasjon
Av: Ingvil U

Ikke bruk Flyttegutta. De kom en og en halv time for sent. Vi ringte dem gjentatte ganger da forsinkelsen inntraff -- de tok ikke telefonen! Da jeg uttrykte irritasjon for den enorme forsinkelsen, var det sure svaret:  "men vi SA jo at vi ble forsinket!".


Da de først kom frem, var de slett ikke ydmyke og ba ikke om unnskyldning for at jeg og min far hadde måttet sitte og vente i en og en halv time, men begynte å snakke om hvor "søt" jeg var. De oppførte seg uhøflig og så ikke ut til å være det minste affisert av deres egen fullkomne udugelighet med tanke på å komme presis.


Som om ikke det skulle være nok: da jeg skulle betale og få denne ubehagelige flytteepisoden ut av verden, måtte jeg stå og vente i flere minutter mens han stod og snakket tull med en eller annen venninne i mobiltelefonen.


Flyttegutta fortjener ikke å få en eneste kunde -- hold dere unna dem og bruk et annet flyttebyrå!!

Les flere anmeldelser av Flyttegutta og Pianotrans her!

Ingen kommentarer: