torsdag 4. mars 2010

Pretty Woman AS Linderud Senter: Dårlig service



Bra: Kule klær
Dårlig: Noe dyrt.
Av: Lilly's butikk

Dette er en kul butikk med masse fine klær. Prisen er helle ikke noe å si på om du liker klær som ikke alle har. Men ikke tro at du kan bytte eller få igjen pengene hvis noe skulle hende med klesplagget du kjøpte.

Min strikkete genser gikk opp i maskene 3 dager etter at jeg hadde kjøpt den. Innhaver mente da at hun skulle få en sydame til å fixse genseren. Dette gikk jeg selvsagt ikke med på. Jeg skal vel ikke bruke tid på ett plagg som har tydelige mangler. Da ble damen sur, hun mente hun hadde kjøpsloven på sin side. Jeg ba henne hente denne, slik at vi sammen kunne se. Men det gjorde hun selvsagt ikke. Da kjøpsloven sier: Hvis varen har en mangel, kan du kreve at selgeren gir deg en ny tilsvarende gjenstand (omlevering), eller at selgeren retter mangelen. Det er du som kan velge om du vil ha en ny vare eller om den skal repareresvis varen har en mangel, kan du kreve at selgeren gir deg en ny tilsvarende gjenstand (omlevering), eller at selgeren retter mangelen. Det er du som kan velge om du vil ha en ny vare eller om den skal repareres
Etter mye frem og tilbake fikk jeg en tilgodelapp. Med ett surt spørsmål om hva hun skulle gjøre med den ødelagte genseren.

Dette er dårlig kundeservice!

Trist i grunn, for nå kommer jeg aldri til og handel der mer. Og jeg går jo gikk av masse kule klær, men som det gode shopper jeg er vet jeg om andre butikker med kule klær og bedre service

Les flere anmeldelser av Pretty Woman AS Linderud Senter her!

Ingen kommentarer: