tirsdag 26. mai 2009

Vertshuset Fannarheimr: fannarheimr



Bra: Stort menyutvalg
Dårlig: Store porsoner , liten mage
Av: Morten Froen

Ble imponert over en 30 retters meny med spennvidde på fisk, kjøtt og vilt. 
Blant annet hjemmelaget lutefisk, torsketunger , kongekrabbe , rypebryst, hjortefilet, for å nevne noe. Vanskelig å velge kanskje , men noe for en hver smak.

Atmosfæren var god i lyse lokaler og behagelige stoler. Fin service av husets medarbeidere. Engasjert kokk og servitør.Godt utvalg for den sarte gane med viner i grei prisklasse og muligheter for en kaffe avec.

Husets bakgård kan også friste til å sitte ute og spise.

Som overnattingsgjest over 3 døgn hadde jeg muligheter for å smake både torsketunger og rypebryst. Meget godt , og spesielt å finne en slik meny på landsbygda.

Må vel nevnes at jeg gleder meg til å bo på samme plass når jeg skal fiske laks i Orkla som ligger 300 meter fra vertshuset. Da skal  jeg prøve husets fisketallerken med kongekrabbe og ishavskveite.Namm!!

Hilsen Morten

Ps. hjemmesiden til fannarheimr er www. fannarheimr.no

Les flere anmeldelser av Vertshuset Fannarheimr her!

Ingen kommentarer: