Bra: umulig å si
Dårlig: Kundeservice?
Av: Kris 1
Mhm.
22 mars 2009 bestilte jeg en t/r billett fra Oslo til New York, totalt 12000 NOK, jeg hadde avbestillingsbeskyttelse. Måtte så avbestille reisen, men til tross for å ha sendt travelstart legeerklæring 2 ganger har jeg enda, ett år etter ikke fått svar fra dem.
- De svarer ikke på mail.
- De HAR IKKE TELEFON, KUN FAX.
- Kundeservice er åpent TO TIMER I DØGNET.
Telefonnummeret på hjemmesiden deres vises i 0.1 sekund hvis du reloader siden, ellers er det bare et blankt felt.
Måtte reloade siden og ta et raskt screenshot for i det hele tatt få tak i nummeret.
I tillegg:
Hos travelstart kundeservice i de scandinaviske landene er systemet helt likt.
Mellom 13.30 og 15.30 er det "åpent". Når du da ringer kl 13.29, med nummeret du måtte gjennom PHOTOSHOP(!) for å få frem, svarer de med at kundeservice er for tiden under stor trafikk og "alle deres medarbeidere er opptatt". Det som leses opp er likt i alle landene. Og jeg har ringt til travelstarts kundeservice i alle land. Så venter du i 10-15 minutt uten fremgang, til du til slutt gir opp.
Ser for meg at travelstart er stiftet av et par unge "meglere", som har funnet en måte å flytte penger raskt på.
Kundeservice er antageligvis samboerene deres. Det verste er at jeg har sikkert rett i denne flåsete uttalelsen.
DETTE ER DET FØRSTE DU FÅR VITE NÅR DU SENDER EN MAIL TIL TRAVELSTART:
---------------------------------
Takk for din mail.
Det er for øyeblikket ekstrem pågang til vår kundeservice, og svartiden er derfor vesentlig lenger enn normalt. Hvis din henvendelse gjelder kansellerte avganger i forbindelse med vulkanutbruddet på island, vennligst besøk det aktuelle flyselskapets nettsider for mer informasjon. Vi prøver å besvare alle meldinger så fort som mulig, men for øyeblikket kan svartiden overstige 48 timer. Hvis du allerede har sendt oss en melding, vennligst ikke send den på nytt, da det vil gjøre responstiden enda lenger.
Vi beklager alle ulemper dette måtte medføre for våre kunder.
Vennlig hilsen
Travelstart
"Hvis du allerede har sendt oss en melding, vennligst ikke send den på nytt, da det vil gjøre responstiden enda lenger"
Hvordan kan responstiden bli lenger? - Her sier de egentlig: "Ikke send mail til oss"
EKSTREM PÅGANG - to timer per dag. Latterlig. De kan jo likegodt redusere åpningstiden til 13.30-13.45. Da blir det EKSTREM ekstrem pågang.
Uansett - HVORDAN KAN DET VÆRE PÅGANG NÅR DE IKKE HAR ET TILGJENGELIG TELEFONNUMMER!
Til informasjon er Flyklagenemnda.no plassen å gå til om du skulle oppleve noe lignende.
"Don't take any guff from these fucking swine."
Les flere anmeldelser av Travelstart.no her!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar