onsdag 9. september 2009

Hotels.com: Håpløst å klage



Bra: Grei nettside
Dårlig: Utrolig arrogante når en ikke får det som er bestilt
Av: Turid

Hei!

Hadde bestilt rom i Miami på hotel PinquinJuli 2009. Bestillingen var et rom med 2 quee. size beds. Vi var 2 voksne og et barn som reiste. Rommet vi fikk hadde kun en seng og det var på ingen måte mulig å sove 3 personer i den sengen. Hotellet hadde ikke andre ledige rom, ingen ekstra madrasser, ingen ekstra puter eller dyner - helt utrolig! Det eneste de kunne tilby var noen badehåndkler! Vi måtte legge barnet på gulvet med klær og håndkler som madrass. Kontaktet hotels.com umiddelbart. De kunne ikke hjelpe oss og som kompensasjon tilbyr de  150 kr i refusjon. Dette oppleves svært urimelig. Vårt utlegg var på ca 700 kr. Jeg synes ikke det er tifredsstillende at de ikke er bundet av en bestilling som er forhåndsbetalt. Når vi hadde bestilt 2 senger mener hotels.com at vi skal være fornøyd med å ha fått 1 seng. Det blir som å si til en som har bestilt en medrcedes at du får en lada, men får være glad du har fått en bil!

Les flere anmeldelser av Hotels.com her!

Ingen kommentarer: