onsdag 9. september 2009

Hotels.com: Ble lurt av Hotels.com



Av: Kine 1

Bestilte hotellrom via hotels.com sine nettsider i mai/juni 2009. Hotellet skulle ifølge hotels.com befinne seg i Biarritz. Noe vi også fikk bekreftet på mail, ved bestilling. Dette viste seg imidlertid å være feil. Noe vi ble smertelig klar over, da vi ankom den herlige badebyens turistkontor. Der ble vi først informert om at de aldri hadde hørt om hotellets adresse. Etterhvert fant de ut at hotellet vi hadde booket, ikke engang befant seg innenfor samme region som vår destinasjon, Biarritz. Fortvilte ringte vi hotels.com sin kundetelefon. Etter 30 minutters venting på en kundebehandler, som ikke selv kunne gjøre rede for den tydelige feilen fra hotels.com, ble vi kun tilbudt en refusjon av vår forhåndsbetalte hotellbestilling. Første natt, ville de ikke refundere oss. De ville heller ikke innlosjere oss ved et annet hotell til samme pris. Det eneste de kunne tilby oss, var et hotell som lå helt ute ved flyplassen. Dette hotellet ville ha kostet oss 3 ganger så mye, som vi i utgangspunktet hadde betalt. Vi så da ingen annen utvei, enn å ringe rundt for å finne et ledig hotellrom, selv. Hotels.com påførte oss store ekstrautgifter, for ikke å snakke om unødig frustrasjon og forvirring i starten av vår ferie. Vi ønsker å dele denne historien med dere, som en advarsel: Ikke stol på HOTELS.COM - HOTELS.COM ER SVINDLERE.

Les flere anmeldelser av Hotels.com her!

Ingen kommentarer: