mandag 24. september 2007

Stretto.no: Når Komplett svikter, så bruker jeg Stretto

Bra: RASK og kunnskapsrik kundeservice, ordre shippet samme dag, BRA priser
Dårlig: Nettbutikken deres kan være litt vanskelig å bruke, med 10 forskjellige versjoner av samme vare
Av: Ivar79
Jeg har ikke annet enn lovord å si om Stretto. Jeg fant dem første gang høsten 2006 gjennom et søk på Kelkoo, og var litt skeptisk. Stretto høres litt ut som en enmannsbedrift som solgte luft på TV2 teksttv. Men, de var på Kelkoo og det virker som om folk generelt hadde gode erfaringer med dem, og de hadde UTROLIG lave priser. Så jeg prøvde dem på en 5000-krs ordre, og ble storveis fornøyd.

 

Inntil da hadde jeg alltid brukt Komplett.no. Vel, med Kompletts dårlig gjennomførte lager-reorganisering i September 2007 (3 uker for levering av en prosessor, et hovedkort og litt minne som de har på lager), hvor de IKKE klarer å informere kundene om forsinkelser og IKKE er villige til å gjøre noe for å fremskynde leveringen når det er til en server det haster veldig med, da mister de meg som kunde. Og samtidig som jeg kansellerte alle ordrer jeg hadde hos Komplett, snudde jeg meg til Stretto (samme eller bedre priser) og fikk prate med en kunnskapsrik person på kundeservice etter under ett minutt med venting. Han solgte meg de samme varene til en lavere pris, svarte på en haug med tekniske spørsmål, og klarte å få shippet alt ut samme dag (selv om klokken allerede var blitt to)! Han fortalte videre at de var utsolgt på de råeste RAM-variantene, og istedenfor å prøve å selge meg noe sub-par, så sa han at jeg kanskje burde vurdere å kjøpe det et annet sted.

 

Eneste negative jeg har å si om Stretto sin nettbutikk, er at det virker som de har den samme varen flere ganger i systemet sitt. Dette gjelder særlig på hovedkort, og da må man holde tunga litt ekstra rett for ikke å blingse.

 

3x3 hurra for Stretto! Min foretrukkede nettbutikk.

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: