onsdag 26. september 2007

Fårikål à la Svigermor: Den beste høstmaten



Bra: godt og enkelt
Dårlig: INGEN!!!!
Av: GourmetGuruen

Da svigermor døde på slutten av 90-tallet sørget magen min mer enn meg. Heldigvis hadde hun skrevet opp fårikåloppskriften sin, den var verdt mer enn alt gullet på kistebunnen!

Mine lykkeligste svigermorstunder hadde jeg på søndager i oktober da jeg kunne spise 4 porsjoner og ellers holde kjeft. Jeg ble immun mot damenes skravling og enset ikke omverdenen. At noe så enkelt som sau, kål og poteter kan bli så godt forundrer en gourmetguru som meg. Men her snakker vi jommen meg om en livrett, i hvertfall i kategorien "typisk norsk kost".

Prøv denne meget enkle, men akk så gode oppskriften nå i høst og FRÅTS! Det er det ingenting galt i.

les flere anmeldelser her!

Ingen kommentarer: