fredag 2. juli 2010

Bauhaus Liertoppen: Elendig service og lang leveringstid på bad



Bra: Stort utvalg
Dårlig: Lang leveringstid, få ansatte med kompetanse, dårlig kundeservice
Av: Thomas Trötscher

IKKE KJØP BADEROMSINNREDNING PÅ BAUHAUS! Vi bestilte en komplett baderomsinnredning fra Bauhaus. Denne skulle ha 3-4 ukers leveringstid. Nå har det gått 11 uker og varene er fortsatt ikke levert. Hver gang jeg ringer Bauhaus serverer de en ny unnskyldning og utsetter leveringen med en ny uke. Vi har fortsatt ikke mottatt varene.


I tillegg til forsinkelsen er kundeservice et kapittel for seg. De lover alltid å ringe tilbake ila dagen med en oppdatering, noe de (selvfølgelig) ikke gjør. Det ender alltid med at jeg må ringe tilbake dagen etter. Dette kombinert med lang ventetid på telefonen gjør det til et mareritt.


Sjelden har jeg opplevd så dårlig service som her.


På varer de har liggende i butikken er de helt greie, selv om du som regel finner tilsvarende varer billigere andre steder. Må man ha hjelp blir det straks værre. Der er én person med kompetanse som jobber på Liertoppen som jeg har opplevd, får man tak han så kan det være hyggelig å handle der. Ellers lønner det seg å finne ut av ting på forhånd.

Les flere anmeldelser av Bauhaus Liertoppen her!

Ingen kommentarer: