onsdag 10. februar 2010

Amentio.no: Norges beste priser!



Bra: Disse har markedets desidert laveste priser på IT utstyr
Av: GuGu

Jeg har handlet fra Amentio flere ganger det siste året, og er svært fornøyd. Hver gang handler kjører jeg en prissjekk på kelkoo.no. Amentio er alltid på topp når det kommer til pris -- og det er det jeg pleier å velge etter. Leveringstiden er i snitt 3-4 dager -- noe som er ganske gjennomsnittelig for bransjen (på ting jeg må ha raskere går jeg på Komplett.no og henter varene på Vinderen -- veldig smart!)


Produktbeskrivelsene til Amentio henter de mye fra produsentenes hjemmesider -- så disse varierer veldig i kvalitet. Men, noen kjappe Google søk løser det problemet.


Jeg har aldri benyttet meg av kundeservicen deres, så jeg kan ikke gi noen karakter til den. Alt i alt er dette min foretrukne nettbutikk for datautstyr og elektronikk!

Les flere anmeldelser av Amentio.no her!

Ingen kommentarer: