torsdag 18. desember 2008

Østlandske Byggteknikk: Totalt useriøse



Bra: Ingen
Dårlig: Holder ikke avtaler
Av: Kenneth 1

Østlandske byggteknikk tok kontakt etter at jeg hadde lagt ut annonse om rehabilitering av badet vårt på Anbudstorget.no. Vi avtalte først en befaring, som de ga beskjed om at de ikke kunne komme på likevel. Jeg tenkte at det var litt irriterende, men slikt skjer. Så avtalte vi en befaring to dager senere. Dagen kom, men ingen håndverker. Tre kvarter etter avtalt tid ringte jeg for å spørre hvor de ble av. Han som tok telefonen sa at han trodde at han som skulle komme til oss var på vei og at han skulle sjekke det opp. Fem minutter etter dette fikk jeg en SMS med følgende innhold: "Han kommer ikke. Ring et annet firma." Forsøkte å ringe ham opp igjen men anropene ble bare avvist.


Dette firmaet og dets innehaver, Tor Erik Kristiansen, eier null respekt for folks tid. Ikke bare klarer de ikke å holde avtaler, men når de først bryter dem, gidder de ikke engang forklare seg og ta konsekvensene. Etter mitt syn vitner dette om en fullstending mangel på profesjonalitet, og jeg vil derfor fraråde alle fra å ha noe som helst med firmaet eller innehaveren å gjøre.


Fant også ut at andre har opplevd det samme før meg:

http://74.125.77.132/search?q=cache:hORs8OlEGIcJ:www.ripoff.no/rapport/%25D8stlandske-byggteknikk/100145.html+%C3%B8stlandske+byggteknikk&hl=no&ct=clnk&cd=9&gl=no

 

Så hold dere unna, folkens...

Les flere anmeldelser av Østlandske Byggteknikk her!

Ingen kommentarer: