lørdag 13. desember 2008

One Hand Clapping Hannevig: applaus, men tidvis bare med den ene hånda.



Bra: god kaffe. ekstremt stort utvalg av te. intimt. enkelt konsept. god kaffe. god kaffe. god kaffe.
Dårlig: ikke noe toalett. sur betjening. belærende holdning. "vi har ikke cafe au lait, men jeg kan lage en latte til deg" dritharry interiør, men usnobbete!
Av: kristin davies

dette er en skikkelig kaffebar. den har god kaffe og ferdig med det. i tillegg selger de ale teer du kan tenke deg. treffer man innehaveren (som ikke kommer inn under kategorien dritsur betjening) holde det å beskrive noe av lukten så finner hun frem til riktig te. interiøret er enkelt. planker festet i kjetting utgjør en hylle, dette minner meg om hvordan ting var før. i mange store byer kunne man finne slike interiører i det offentlige rom; nå er de pusset opp og forfinet. det gir en privinsiell følelse som jeg setter pris på. dette interiøret får meg aldri til å føle meg shabby. tvert om. i dagligdagse klær føler jeg meg genske fin, trykket sammen med den andre gjestene i et lokale som er overfyllt så snart ti personer tar plass. og det er ofte fullt. det er en pulserende liv av  barselgrupper, skoleelever og foretningsfolk innom hele dagen. noen med sekk andre med hund.

Les flere anmeldelser av One Hand Clapping Hannevig her!

Ingen kommentarer: